V tem poglavju in podpoglavjih podajam stavke, odstavke in poglavja iz raznih knjig, ki sem jih prebral v letih iskanja resnice in katerih besedila so se me na tak ali drugačen načun dotaknili. Pri vsakem tekstu je naveden tudi vir. Nabor literature je predvsem iz krogov raznih verstev. Tako se npr. pojmovanje duše pri kristjanih razlikuje z pojmovanjem duše pri hindujcih... S tem se nisem obremenjeval. Če me je tekst pritegnil, morda rahlo špiknil, sem ga prepisal.
Ko sem prebiral vse te knjige sem mnogokrat naletel na besedilo, pri katerem sem dejal. To pa je čista bedarija. Nato pa sem bral dalje in naletel na besedilo pri katerem sem dejal: točno tako je. Zaradi tega pojava sem sklenil, da ko naletim, na besedilo za katerega se mi zdi, da je popolnoma skregano z vsemi zemeljskimi, fizikalnimi in drugimi tehničnimi zakoni, da se z njim ne obremenjujem in enostavno berem dalje. Večkrat se mi je potem zgodilo, da sem kasneje razumel besedilo, ki mi je bilo ob prvem branju popoln nesmisel, seveda, pa se mi nekatera besedila še danes ne zdijo smiselna. Ker pa ne razumem, kako je v isti knjigi lahko tekst, ki podaja briljanten nauk in tekst s totalnim nesmislom, pač ne zavržem zaradi tega celotne knjige in si rečem: morda boš nekoč razumel vsebino ali pomen danes nesmiselnega teksta.
Ker se bomo v nadaljevanju srečali z mnogimi verskimi pojmi in resnicami, bi podal še nekaj mojih pogledov na vso stvar:
Bog je nedvoumno eden in edini. Nimamo kristjani svojega, judje svojega, muslimani svojega, hindujci svojega... Tako kot je resnica ena sama, ni več resnic, tako je torej, tudi Bog je en sam neglede na to kako ga posamezniki kličejo, oz. pod kakšnim imenom se je razodel posameznim narodom. Naj bo to Jahve, Alah ali Krišna.
Besedila so prepisana dobesedno. Lepopisje me pri tem ni zanimalo.
Med besedili je tudi več povezav na razna pričevanja, pripovedi o obsmrtnih doživetjih... Težko je vedeti kaj je res in kaj ne, katera doživetja so resnična in katera plod domišlije posameznika. Vsekakor je verjetno res, da se vsa ta množica pričevalcev ne zmišljuje svojih doživetej. Seveda pa je tudi res, da je težko v tako pripoved verjeti. Res pa je tudi, da dokler poslušamo tarnanje nekoga, ki ga boli zob, si nam tudi sanja ne o čem pripoveduje, dokler nato ne doživimo izkušnje bolečega zoba.
Ko boste prebirali vse te nauke, ne pozite "kaj od tega spraviti v življenje".